Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Čtyřdobý jednoválcový motor závodního motocyklu třídy MX1
Kučera, Michal ; Svída, David (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje konstrukční návrh čtyřdobého jednoválcového závodního motocyklu o zdvihovém objemu 450 cm3. Na úvod je popsáno konstrukční řešení motorů některých motocyklů třídy MX1 a základní parametry konstruovaného motor. Dále následuje porovnání konstrukce částí klikového mechanizmu vyhovujícího pevnostnímu výpočtu s částmi vyhovujícími konstrukci soudobých závodních motorů. V další části je popsána konstrukce rozvodového mechanizmu, vyvažovacího hřídele, hlavy válce, válce motoru, umístění hřídelů převodovky, klikové skříně a mazací a chladící soustavy.
Jednoválcový motor pro silniční závodní motocykl
Švábík, Roman ; Janoušek, Michal (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem jednoválcového motoru pro silniční závodní motocykl o zdvihovém objemu 250 cm3. Na začátku práce jsou uvedeny pravidla vztahující se ke konstrukci motorů kategorie Moto3 a dále je shrnut současný stav poznání motocyklů a motorů dané kategorie. Poté následuje popis jednotlivých konstrukčních prvků, doplněný pevnostním výpočtem klikového hřídele metodou LSA.
Současný stav a vývojové tendence v konstrukci motorů malých motocyklů.
Peňáz, Jan ; Píštěk, Václav (oponent) ; Rauscher, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje součastný stav konstrukčních řešení motorů malých motocyklů. Porevnává také výkonové a ekonomické parametry u těchto motorů. Práce pomocí grafů a tabulek znázorňuje sledované parametry. Tyto tabulky a grafy poté slouží k usouzení, jakým směrem se motory malých motocyklů ubírají.V závěru shrnuje hlavní vývojové tendence a trendy do budoucnosti.
Jednoválcový motor pro silniční závodní motocykl
Morozov, Anton ; Janoušek, Michal (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje konstrukční návrh čtyřdobého jednoválcového kapalinou chlazeného motoru o zdvihovém objemu 250 cm3 pro silniční závodní motocykl třídy Moto3. V první části jsou popsány konstrukce soudobých existujících motorů a požadavky k těmto motorům. V další kapitole je popsána konstrukce klikového mechanismu a jeho části. Dále následuje popis vyvažovacího hřídele, rozvodového mechanismu, válce motoru, hlavy válce, klikové skříně, chladící soustavy, mazací soustavy.
Čtyřdobý motor pro malý motocykl
Břečka, Lukáš ; Píštěk, Václav (oponent) ; Rauscher, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o konstrukčním řešení čtyřdobého motoru pro malý motocykl pro zadané parametry. Je zde popsáno konstrukční řešení jednotlivých dílů, rozbor kinematiky klikového mechanismu, návrhové výpočty dílů klikového a rozvodového mechanismu s pevnostním výpočtem pístu. Součástí této diplomové práce je rozbor napjatosti pístu motoru pomocí metody konečných prvků (MKP).
Valivá ložiska v konstrukci čtyřdobých spalovacích motorů
Knotek, Jiří ; Svída, David (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá valivými ložisky a jejich uplatněním v konstrukci čtyřdobého spalovacího motoru. Práce je rozdělena do několika celků. První se zabývá samotnými valivými ložisky. Tato kapitola poskytuje základy z teorie valivých ložisek potřebné pro další části práce. V dalším celku je popsáno použití valivých ložisek ve spalovacích motorech. Poslední část se zabývá uplatněním valivých ložisek v konstrukci čtyřdobých spalovacích motorů. Je řešeno uložení klikové hřídele, ojnice, rozvodů, vyvažovací hřídele a turbodmychadla.
Jednoválcový motor pro silniční závodní motocykl
Švábík, Roman ; Janoušek, Michal (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem jednoválcového motoru pro silniční závodní motocykl o zdvihovém objemu 250 cm3. Na začátku práce jsou uvedeny pravidla vztahující se ke konstrukci motorů kategorie Moto3 a dále je shrnut současný stav poznání motocyklů a motorů dané kategorie. Poté následuje popis jednotlivých konstrukčních prvků, doplněný pevnostním výpočtem klikového hřídele metodou LSA.
Jednoválcový motor pro silniční závodní motocykl
Morozov, Anton ; Janoušek, Michal (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje konstrukční návrh čtyřdobého jednoválcového kapalinou chlazeného motoru o zdvihovém objemu 250 cm3 pro silniční závodní motocykl třídy Moto3. V první části jsou popsány konstrukce soudobých existujících motorů a požadavky k těmto motorům. V další kapitole je popsána konstrukce klikového mechanismu a jeho části. Dále následuje popis vyvažovacího hřídele, rozvodového mechanismu, válce motoru, hlavy válce, klikové skříně, chladící soustavy, mazací soustavy.
Čtyřdobý jednoválcový motor závodního motocyklu třídy MX1
Kučera, Michal ; Svída, David (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje konstrukční návrh čtyřdobého jednoválcového závodního motocyklu o zdvihovém objemu 450 cm3. Na úvod je popsáno konstrukční řešení motorů některých motocyklů třídy MX1 a základní parametry konstruovaného motor. Dále následuje porovnání konstrukce částí klikového mechanizmu vyhovujícího pevnostnímu výpočtu s částmi vyhovujícími konstrukci soudobých závodních motorů. V další části je popsána konstrukce rozvodového mechanizmu, vyvažovacího hřídele, hlavy válce, válce motoru, umístění hřídelů převodovky, klikové skříně a mazací a chladící soustavy.
Čtyřdobý motor pro malý motocykl
Břečka, Lukáš ; Píštěk, Václav (oponent) ; Rauscher, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o konstrukčním řešení čtyřdobého motoru pro malý motocykl pro zadané parametry. Je zde popsáno konstrukční řešení jednotlivých dílů, rozbor kinematiky klikového mechanismu, návrhové výpočty dílů klikového a rozvodového mechanismu s pevnostním výpočtem pístu. Součástí této diplomové práce je rozbor napjatosti pístu motoru pomocí metody konečných prvků (MKP).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.